jueves, 17 de mayo de 2007

STACK A DECK

Ya he acabado el Stack a Deck. Ha estado un poco parado con tanta bolsa, monedero, etc. etc. Le he puesto un primer borde de 1,5" en dos telas verdes, una lisa y otra de cuadros (Ikat Checkerboard) y un segundo borde de 3,5" de Paperweight Gypsy, todas de Kaffe Fassett, claro.



En un principio el borde exterior tenía que ser más ancho, unas 5" ó 6" pero se comía el centro, así que lo tuve extendido en el suelo unos cuantos días pensando si le ponía otra tela pero al final vi que haciéndolo más estrecho quedaba bien, además, visto ahora en fotografía me doy cuenta que no le iba un borde tan ancho.

Y para el acolchado me he atrevido con el acolchado libre. Hacía mucho tiempo que no lo hacía y como tampoco tenía mucha práctica anterior he estado unos cuantos días peleándome con el BSR. Le he hecho un motivo de línea continua con loops, no quería que quedara muy cargado porque ya lleva bastantes colorines y estampados. El hilo es un matizado en tonos amarillo-naranja-rojo-verde. En el borde verde le he hecho unos "caracoles".

La trasera es Paper Fan Green, obviamente de K.F. y que os sonará porque es con la que hice el bolso. La verdad es que cuando la escogí ya pensaba en el bolso.

Ahora tengo pendiente de acolchar uno pequeño que tiene su propia historia y que ya contaré cuando esté acabado... y pensando en varias cosas para hacer, es que esto es un no parar.


28 comentarios:

Maria dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Maria dijo...

Hola Laura! Com sempre Genial!!!
No he fet mai un stack a deck però ja em donen ganes de fer-lo. Els colors estàn molt ben escollits.
L'acolxat t'ha quedat perfecte.
Felicitats.

Mari - Viges dijo...

¡Expectacular! Yo quiero aprender acolchar a máquina como tu. No paras eres un genio.Besos

Xinapatch dijo...

Espectacular el conjunto!!!! Me encanta... y no sueltes el BSR que después cuesta el doble empezar :)

jessica dijo...

Muy chulo me encantan los colores bueno es que las telas de k.f. me encantan todas .Eres un genio del color.

Nivaira dijo...

Laura, .... m'encanta, i em torna a encantar!!!!. És que aprenc un munt amb el teu blog, mentre somio que algun dia seré capaç de fer coses com les que tu fas....
Els colors són rabiosament actuals, et van moltíssim....
L'encoixinat no s'aprecia a la foto, però deu ser fantàstic !!!
Moltes felicitats !

Mònica Fuentesaúco dijo...

Hola Laura, he descobert fa poc el teu BLOG i em sembla molt interessant. Aquesta última incorporació GENIA!!! Ha quedat molt maca..

Monica
http://mfuentesauc.blogspot.com

Country Soft dijo...

laura, es precioso, que colorido más intenso, ha tenido que ser un trabajo !!. te ha quedado muy bonito.

Gracias.

Carol dijo...

Es que no pares mai??
jejeje, ets una "máquina de la máquina". Admiro molt la teva feina i sobretot el tema del acolxat.M'agraden molt els colors i es que Kaffe Fasset es supermodern.

latietarosa dijo...

Laura, t'ha quedat genial!!!
fa temps que tinc ganes de provar la tecnica de stack and deck, però no em venia de gust fer-ho amb estrelles, ara veient el teu quilt segur que ho provo ;-)
M'agrada molt i molt!!!

laurafr dijo...

Laura, jo també estic fent "pinitos" amb el BSR i el que em sembla molt difícil és seguir un dibuix i a sobre que els motius et quedin iguals (com els cargols que has fet). Et felicito. Tens algun truc? A tu també et passa que les puntades et canvien de mida? si vaig més de pressa amb el pedal, les puntades em surten més curtes. Màgia o inexperiència?

Carmen dijo...

Laura. Me parece una preciosidad. Y el acolchado realza mucho el quilt. Buena eleccion con el borde.

Georgina dijo...

Me encanta cómo te ha quedado. Siempre eliges telas muy alegres y modernas. Pensar en cómo acolcolcharlo ya es otra tarea nueva verdad? Sea cual sea tu diseño te quedará muy bien como todo lo que haces.

laurapatch dijo...

Laurafr, Encara que diuen que el BSR controla el llarg de les puntades no és del tot cert. Si mous molt de pressa la tela les puntades queden una mica llargues, però en teoria no t'hauria de passar aixó que dius, la velocitat del pedal no té res a veure, tant se val si l'apretes molt o poc, la velocitat de l'agulla va en funció de la veloccitat a que mous la tela ¿segur que tens el BSR ben connectat? ¿Ja te'n recordes de donar-li al botó que hi ha sota la pantalla? Comprova-ho i torna a provar, a veure que passa...

laurafr dijo...

Curiosament, amb el BSR no tinc gaire problemes, de fet el stipling cada cop em surt millor. Quan dic això de les puntades, em passa en l'encoixinat linial amb la pota nº 20, a la mínima que hi ha una costura, o a vegades ni això ja s'encongeixen les puntades. Tampoc es problema que la roba tibi d'algun lloc, perquè vaig molt en compte de doblegar-la bé. Ja aniré practicant. Un altre tema, tu trobes diferència entre encoixinar amb guata de poliester i la de cotó?

laurapatch dijo...

Laurafr Perquè encoixines amb la pota 20? Has de fer-ho amb la de "doble arrastre". El que et passa és que la roba no et corre bé, prova-ho amb la de "doble.." i veuràs que aixó no passa. La Bernina encoixina super bé!!
No he fet servir mai guata de poliester, només 100% cotó ó 80% cotó-20% fibra, també he fet servir llana però no me'n recordo si em va donar problemes, de fet em va costar bastant perquè hi vaig posar dues capas!!! Sobretot si fas servir la de llana has de rentar el quilt al programa de llana!!!!!!

virtudes dijo...

¡Que bonito! Como siempre, como todo lo que haces. Ahora una pregunta ¿el acolchado con el BSR es libre totalmente o sigues una pauta o patrón dibujado? Yo para hacer un dibujo concreto necesito marcarlo primero. Soy tan mala dibujando que para aprobar esa asignatura en el bachillerato, las láminas de dibujo me las hacía mi madre mientras yo estudiaba el resto de asignaturas.

Fils irobes dijo...

Noia,k maco t'ha quedat!!!Saps k trobo k li dona un molt bon acabat?Donçs el primer marc,la combinació dels dos verds,el trobo "tan a la mida "que li dona un aire al teu quilt...SUPER...SUPER...
Una altre cosa..té destinatari aquest nou quilt? Perquè n'has fet molts oi?Fins aviat!!

Lua dijo...

Hola Laura, t'ha quedat genial!!! m'encanta! és ben bé el meu estil ;)
Quan vas mostrar la primera part, com que em va agradar tant el stack a deck, li vaig demanar al meu company el llibre de Karla Alexander "Stack a New Deck" per a sant jordi, i me'l va comprar a l'amazon... o sigui que ara no tinc excusa... algun dia faré alguna cosa. Et felicito de veritat! Ah, i l'alcolxat, preciós, com no!!!
petons

laurapatch dijo...

Virtudes, me pasa como a tí, soy una negada para el dibujo, a mí me los hacía mi padre :))
En este caso el dibujo es libre, sin marcar primero, y por eso escogí éste que es muy sencillo, vas haciendo lazos de vez en cuando y ya está. Los caracoles, con un poco de práctica tampoco cuestan mucho. Pero para hacer cualquier otra cosa que tenga una forma concreta necesito marcarlo porque soy incapaz de dibujar un mísero corazoncillo...

Montserrat, em sembla que aquest sí tindrà destinatari...

Laura, ara to tens excusa... és molt fàcil de fer i ja veus que queda molt aparatós

Estrella dijo...

Laura que chula te que ha quedado además de rapida.Ultimamente va con las pilas cargadas que energía chiquilla

SARI dijo...

He tardado pero por fin te puedo escribir. ¿Sabes que mi hermana quiere uno cómo éste? Me compré el libro y se enamoró. Así es que un proyecto más a la vista. Genial el borde verde.

Blanca dijo...

Nene no pares! Aquesta Bernina ens matarà... no se si podrem aguantar el "tiron". M'agrada molt Laura, algun dia ens hauríes de fer algun "curset" sobre combinacions de colors.. no t'animes? Jo m'apunto. Quina sort el/la propietari/a. Quina enveja!

COSTURERA dijo...

precioso, felicidades.

carment dijo...

T'ha quedat un collage preciós!

Estrella dijo...

Laura te felicito, tu blog bastante visitado como el de las mejores bloguera jajajaja . Tienes un record de entrada enhorabuena sigue en la linea. Me parezco a operación triunfo jajaja pero no Laura se ve que eres muy buena en las cosas que hace

Belém dijo...

I love the detail of the first thin border made with two fabrics. Your free motion quilting is so beautiful. I'm still practicing mine.

itziarpatch dijo...

Hola Laura, soy nueva en esto, tanto en el blog como en el patchwork,y la verdad me estai enseñando mucho .GRACIAS.Tus trabajos son increibles