martes, 7 de noviembre de 2006

LA MANTA PARA EL SOFÁ


Aquí está, ya acabada, la manta para el sofá de mi hijo.

Está cosida y acolchada a máquina.

Para el acolchado he utilizado hilo matizado Sulky Gütermann de algodón 30 para que se vieran las puntadas.

No sé si se verá bien en las fotos: los triangulos están acolchados a 1/4" y las tiras de floripondios con curvas.

Y aquí tenéis la trasera. La tela me encanta, es "Lotus Leaf Antique" de Kaffe Fasset

Espero que a mi hijo le guste y sobre todo que Kuro esté a gustito bien acurrucadito.

16 comentarios:

Nivaira dijo...

Ostres, amb aquesta manta m'agradaria a mi practicar el meu esport favorit,... el "tumbing". M'encanta el resultat !!!. Felicitats !!

Rida dijo...

¡Qué preciosidad! ¿Qué máquina de coser usas? Yo todavía no me atrevo con el acolchado a máquina. Y las telas son geniales. Besitos. Mabel.

haikuvisual dijo...

De moment se la mira i encara no s'ha decidit a estrenar-la, però té pinta que s'hi passarà hores i hores

laurapatch dijo...

Rida: Uso una Husqvarna. Pero no le tengas miedo al acolchado, si sabes coser a máquina (que yo sé poquísimo!) no hay problema, es cuestión de hacer las costuras rectas. Otra cosa es el acolchado libre. Todavía no lo domino pero voy haciendo mis pinitos, es cuestión de práctica para que las puntadas queden bastante iguales y en ello estoy cuando tengo tiempo ... y ganas.
Un beso

Anónimo dijo...

Es chulísima. Colores vivos combinados con colores sobrios, líneas en zigzag con flores, una maravilla, vamos. Besos. SARI

anapatchwork dijo...

Está espectacular, enhorabuena a la quilter, y a haiku!
Ah! y el acolchado te ha quedado precioso!

haikuvisual dijo...

Ja l'ha estrenada. Aqeusta tarda estava tota xafadeta i plena de pels negres....

auxi dijo...

La combinación de telas es muy original, el resultado final es muy vistoso, sigo diciendo que tus hijos estaran encantados con una mami como tu. ¿ Me adoptas?

SheMeows dijo...

Kuro y tu hijo van a estar encantados! Muy vistoso y muy contemporaneo y el acolchado, precioso. El acolchado libre a máquina sigue siendo mi asignatura pendiente, admiro a las que lo podeís hacer.

Y por cierto que Kuro es una un señor gato muy guapetón :)

latietarosa dijo...

T'ha quedat preciosa!!!
es una manta molt vistossa i moderna, els colors son perfectes, segur que al teu fill li encantarà.
Acolxes amb alguna taula especial, tipus "handy quilter" o ho fas enrollant el quilt????

laurapatch dijo...

Ho faig en pla cassolà, una Husqvarna Lily, la taula que porta la màquina i amplio l'espai amb la Gran Enciclopèdia Catalana, mira el post "adicciones". Enlloc d'enrotllar el quilt el plego com un acordió i me'l poso a la falda, m'és més còmode. Un dia d'aquest farè un post...
Avui he provat una handi quilter al Saló del Hobby i és una passada pero no sé si em sortiria a comptes comprar-ne una.
Gràcies pels elogis!!

latietarosa dijo...

Yo també he anat al salo del hobby, llàstima no haber-ho sapigut!!!!
ens podiam haber trobat :-(

laurapatch dijo...

M'hauria agradat coneixe't. Ens podem veure a Creativa que segur que hi vas.

latietarosa dijo...

sí, sí que hi aniré!!!
segur que podem quedar :-)

Anónimo dijo...

Hola!!!

Sóc nova per aquí , a part de ser una aficionada al patch també sóc una fanàtica de la cultura japonesa i m'he enamorat de la teva manta!!!!!

A partir d'avui sempre miraré el teu blog LAura, que m'ha agradat moltíssim!!!!

Per cert, tinc un dubte per acolxar a màquina no s'ha d'utilitzar el bastidor, oi???

laurapatch dijo...

Hola "anònima":)
No, per acoltxar a màquina no cal bastidor però necessites peus especials: de "doble arrastre" per acoltxar línies rectes i de "brodar" per fer acoltxat lliure.
M'ha agradat molt el teu comentari. La idea d'aquesta coltxa era donar-li un cert aire japonès, els "floripondios" (fulles de lotus) quedaven molt orientals, oi?
Un petonet